NOTA UNTUK PM DARI BLOGGERS PRO UMNO!

NOTA UNTUK PM DARI BLOGGERS PRO UMNO!

Friday, May 28, 2010

Trinity

The Christian doctrine of the Trinity teaches the unity of Father, Son, and Holy Spirit as three persons in one Godhead.



Ahmed Deedat - Trinity.



Ahmad Deedat explain about Trinity in Christian Religion



Ahmad Deedat Explain who is the Holy Spirit

3 comments:

  1. SLM BRO...GEREKKK SEHHHHH!! HUHUHU..TP AKU INGAT SI SELIPOR BUROK DGN SI KHALID BISHOP TETAP TAK KN TERIMA

    ReplyDelete
  2. just call u wake up,

    agama itu adalah kepercayaan masing2 yang mempunyai ajaran dan tujuan tersendiri. saya sebagai penganut kristian juga bersyukur dengan seadanya. saya selesa hidup di malaysia yg agama rasminya islam.
    telah ramai kawan2 islam bertanya bila nak masuk islam. saya cuma mengatakan saya telah ada kepercayaan yang jelas dan memberi harapan. tiada ulasan lanjut takut disalah erti mempengaruhi. saya tahu undang2 malaysia.

    saya tidak kisah jika tidak boleh menggunakan perkataan Allah. Kepercayaan saya tidak akan berubah walaupun tidak guna perkataan itu. Tidak ada kekeliruan sebab ia jelas bagi saya. dalam bahasa ibunda saya, ada panggilan kami untuk tuhan. paling penting asas kepercayaan dan tujuan.

    Saya tidak pasti tujuan saudara wake up untuk paparkan semua ini. Sebagai syiar islam ataupun untuk mempertahankan pegangan saudara yg mudah terkeliru dengan cuma perkataan. Jika sebagai cara mempengaruhi untuk masuk islam, ianya jauh sekali. saya telah banyak kali baca artikel dan video Ahmad Deedat. huraiannya suka memetik ayat terpotong tanpa mengambilkira konteks keseluruhan ayat. mungkin pembacaan quran begitu.

    Sila saudara cari juga artikel Dr. muhammad Naik. semuanya mengulas perbandingan. tidak sama dengan apa yg saya fahami.

    dalam agama saya tiada permusuhan diajarkan. tidak perlu berjihad, merampas harta, mengambil isteri orang dan menegakkan agama dengan pedang.

    fikirkan saudara, masalah sosial di malaysia paling ramai melibatkan orang islam dari segi perkadaran. jika ajaran agama saudara lebih baik maka syukurlah....

    ReplyDelete
  3. Anon 8:08 PM. If that were true, the Christian missionaries won't be busy trying to deviate the Muslims to become Christians.

    ReplyDelete

Say whatever that is on your mind. Heck! This is a free country after all. If the racists Chinese can swear at the Malays as much as they want, we can do that as well.

However, I will not be held responsible to whatever that you have to say. The comment is solely the private opinion of the author.