NOTA UNTUK PM DARI BLOGGERS PRO UMNO!

NOTA UNTUK PM DARI BLOGGERS PRO UMNO!

Thursday, June 10, 2010

Keruntuhan akhlak remaja Islam

Keruntuhan Akhlak Remaja Islam

2 comments:

  1. Wahai orang2 Melayu yg bodoh dan lalai,
    1. BN dah tak boleh pakai lagi. UMNO lemah sebab pemimpin2nya asyik rembat duit rakyat sj.
    2. MCA dan Gerakan sudah menjadi duri dlm daging dan musuh dlm selimut. Setiap kali pilihanraya yg besar atau kecil, MCA dan Gerakan akan meminta DS Najib macam2 utk kaum Cina spt peruntukan berjuta2 utk sekolah2 Cina yg memang dah kaya, pinjaman PTPTN utk pelajar2 Cina yg lulus dari sekolah persendirian Cina, dan macam2 lagi utk kaum Cina.
    3. Kaum Cina tetap akan menyokong DAP sj sebab mereka tahu Cina boleh ke Puterajaya hanya melalui parti DAP.
    4. Kaum Melayu yg bodoh masih berpecah kpd UMNO, PAS dan PKR. Kaum Melayu langsung tak sedar akan strategi kaum Cina ini! Sebab bercakaran sesama sendiri!
    5. PAS dan PKR janganlah bermimpi boleh berkuasa walaupun Anwar ke, Hadi ke, jadi PM! DAP lah yg tetap akan berkuasa utk menghapuskan hak2 kaum Melayu. Tengok sj di Penang dan di Selangor di mana hak2 Melayu langsung tidak dibela oleh wakil2 rakyat PAS dan PKR.
    6. Orang Melayu sbg rakyat marhain janganlah lalai dan leka. Pemimpin2 Melayu UMNO ke, PAS ke, PKR ke, masing2 tengah sibuk mengisi kantung supaya boleh makan 7 generasi tak habis. Mereka peduli apa akan nasib rakyat yg akan menderita bila DAP berkuasa nanti.
    7. Peniaga2 Cina tidak akan menjual gula, tepung dan minyak selepas 15 Jun kalau sabsidi barang2 ini tidak dihapuskan. Ini adalah tindakan mereka yg licik! Jika rakyat susah mendapat gula, tepung dan minyak, rakyat akan marah kpd Kerajaan BN. Jika sabsidi ditarik balik, harga barang2 ini akan naik mendadak dan rakyat akan marah kpd Kerajaan BN juga. Rakyat akan menolak BN di PRU13 nanti! Licik tak?
    8. Apa pun, kaum Melayu akan bermimpi ngeri selepas PRU13.
    Tak percaya, tengok saja!

    ReplyDelete
  2. yg paling bodoh antara yg bodoh ialah pas krn wpun ngaku islam tapi dah dirasuk syaitan pkr dgn aljuburinya, bila nak sedar nih?

    ReplyDelete

Say whatever that is on your mind. Heck! This is a free country after all. If the racists Chinese can swear at the Malays as much as they want, we can do that as well.

However, I will not be held responsible to whatever that you have to say. The comment is solely the private opinion of the author.