NOTA UNTUK PM DARI BLOGGERS PRO UMNO!

NOTA UNTUK PM DARI BLOGGERS PRO UMNO!

Monday, March 26, 2012

Tun Dr Mahathir Answers Nik Aziz Part 2

1 comment:

  1. Melayu ini memang mudah lupa , betul cakap Tun Dr Mahathir. Mereka mudah lupa bagaimana penampal poster yang tiada apa apa dosa di bunuh dan di simbah dengan cat merah [ Di Pulau Pinang atapon nama sekarang ialah PENANG ] Mereka mudah lupa bagaimana kaum kita hendak di halau dari bumi kita sendiri. Si bangsat china tidak akan lupa bagaimana kaum keleuarga mereka di sembelih kira kira 40 tahun yang lalu. Wahai generasi muda [ selepas lahir 1969 ] cuba kau tanya pada orang tua kamu apa yang berlaku ketika itu. Belajar lah dari sejarah , tiada guna nya kita bersatu bila semua nya telah hancur , pemimpin datang dan pergi tapi yang rugi kita rakyat mahren ni. Mereka boleh terbang dengan suku sakat mereka bila negri ni huru hara , kita na kemana? ke singapura [Singapore ] jangan harap lah , kalau nama MELAYU jangan mimpi lah , ke indonesia ? mereka jugak susah , ke Brunai DS negeri mereka sekangkang kera, ke Thailand? mereka juga ta suka kita atas nama ISLAM. Ke mana? Ke mana? Pada DS Najib , DS Anuar , Nik Aziz , Hadi Awang , coba korang fikir fikirkan semua ini , lepas korang ada ke pemimpin pelapis melayu yang boleh berfikiran tajam. Jangan fikirkan tembolok masing masing , cuba jegilkan mata bila bangsa asing gertak kita. Berlagak seperti orang ada BIG BALLS.

    ReplyDelete

Say whatever that is on your mind. Heck! This is a free country after all. If the racists Chinese can swear at the Malays as much as they want, we can do that as well.

However, I will not be held responsible to whatever that you have to say. The comment is solely the private opinion of the author.